مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:312023-07-11سياسي

پلیس در برخورد با بی عفتی ها اقدامات لازم را انجام می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار هادی رفیعی کیا  صبح امروز در هشتمین همایش چادرهای آسمانی در فرهنگسرای شهر اظهار کرد: در جامعه اسلامی ایران، زنان از جایگاه والا و ارزشمندی برخوردارند که این جایگاه والا به برکت اسلامی بودن جامعه است.

وی تصریح کرد:  حیا و عفت زنان ایرانی همواره مورد هجوم و حمله دشمنان بوده و هست، چرا که دشمنان به خوبی می دانند اگر عفت از زنان ایرانی گرفته شود،به راحتی می توانند کانون گرم خانواده را از هم پاشیده و از طریق آن جامعه را فرو بپاشند و به اهداف پلید خود برسند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با اشاره رخدادهای تلخ ایام پایانی سال گذشته اظهار کرد: در حوادث سال گذشته دیدیم دشمن چگونه با شعار دروغین زن، زندگی آزادی، مقام و حیا و عفت زنان ایرانی را نشانه گرفت و عده ای از افراد ساده لوح را با خود همراه کرد.

رفیعی کیا با بیان اینکه ایران از فرهنگ غنی چندین هزار ساله برخوردار است و این فرهنگ غنی اجازه نمی دهد ارزش های والای انسانی و اخلاقی لگدمال شود، گفت: امروز به خوبی می بینیم دلیرمردان و شیرزنان پای آرمان های نظام ایستادند و اجازه نمی دهند عده ای بخواهند ارزش های اسلامی و اخلاقی جامعه را از بین ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس در برخورد با بی عفتی ها اقدامات لازم را انجام می دهد

پلیس در برخورد با بی عفتی ها اقدامات لازم را انجام می دهد