مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-06ورزشي

ضرورت تبیین واقعه غدیر در جامعه


رییس تبلیغات اسلامی صومعه سرا بر ضرورت تبیین واقعه غدیر در جامعه تاکید کرد و گفت: واقعه غدیر باید از طریق رسانه ها به کل دنیا مخابره شود.

- حجت الاسلام علیرضا ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: واقعه غدیر در عصر حاضر باید از طریق رسانه ها به کل جامعه و دنیا مخابره شود.

وی با بیان اینکه غدیر از مهم ترین شعائر دینی است، احیا و بزرگداشت غدیر موجب افزایش ایمان و تقوا در جامعه می شود، افزود: غدیر روزی است که اعمال شیعیان پذیرفته می شود و در کنار برگزاری جشن و شادی باید تبیین ولایت را هم جدی بگیریم.

رییس تبلیغات اسلامی صومعه سرا با اشاره به اینکه غدیر خم در واقع یک اعتقاد و راه و یک سبک زندگی و فرهنگ است، ادامه داد: بعثت آغاز این راه بود و در غدیر به ثمر نشست، و روز عاشورا و قیام امام حسین (ع)، جریان ولایت اهل بیت (ع) را تثبیت کرد تا به ظهور امام زمان (عج) ختم شود.

حجت الاسلام ابراهیم زاده بر ضرورت تبیین واقعه غدیر در جامعه تاکید کرد و گفت: مدل تبلیغ غدیر یک مدل اجتماعی است و باید همه واقعه غدیر را تبیین کنند، که یکی از راه های آن جشن هایی است که به صورت خیابانی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: تجلیل از سادات در نماز جمعه در روز غدیر، پیاده روی کاروان شادی در روز غدیر از مصلی به سوی میدان اصلی شهر، پخت 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین واقعه غدیر در جامعه

ضرورت تبیین واقعه غدیر در جامعه