مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 19:552023-07-22اقتصادي

مرغ و گوشت قرمز وارداتی رسید + قیمت


از هفته جاری روزانه حداقل 300 تن مرغ گرم و نیز 300 تن مرغ منجمد وارد کشور شده و در میادین تره بار و فروشگاه های زنجیره ای به قیمت مصوب توزیع می شود.

- جی پلاس ؛ قائم مقام وزیر جهادکشاورزی گفت: با توجه به همزمانی مناسبت هایی نظیر سفرهای تابستانی و نیز بازگشت حجاج و آغاز مراسمات مذهبی سوگواری اهل بیت و در نتیجه افزایش قیمت مرغ و گوشت وزارت جهاد کشاورزی با همکاری بانک مرکزی نسبت به تامین ارز و افزایش فوری حجم واردات اقدام کرد.

طبق گزارش ایسنا، علیرضا پیمان پاک عنوان کرد: از هفته جاری روزانه حداقل 300 تن مرغ گرم و نیز 300 تن مرغ منجمد وارد کشور شده و در میادین تره بار و فروشگاه های زنجیره ای به قیمت مصوب توزیع می شود.

علاوه بر این 5000 تن گوشت گوساله منجمد طی هفته جاری به قیمت مصوب پشتیبانی امور دام توزیع می شود.

وی در زمینه واردات گوشت گرم گوسفندی نیز افزود: با واردات روزانه 100 تن گوشت گرم گوسفندی از روسیه، رومانی و مغولستان و توزیع به قیمت هر کیلو 260 هزار تومان و نیز واردات گوشت منجمد و توزیع به قیمت 180 هزار تومان تلاش می شود قیمت گوشت در ایام پیش رو کنترل شود.

طی 3 هفته آتی نیز فرآیند واردات گوشت گرم از آفریقا نیز به قیمت هر کیلو 180 هزار تومان به ظرفیت واردات گوشت گوسفندی کشور افزوده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ و گوشت قرمز وارداتی رسید + قیمت

مرغ و گوشت قرمز وارداتی رسید + قیمت