مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 22:152023-07-19سياسي

احکام جایگزین حبس در قالب حل مشکلات بهزیستی مدنظر باشد


اردبیل_رییس دادگستری استان اردبیل گفت: احکام جایگزین حبس در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت تشکیلات قضایی به سمت حل مشکلات بهزیستی سوق داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو شامگاه چهارشنبه در بازدید از بهزیستی اردبیل اظهار کرد: عشق و انگیزه الهی از مشخصه های بارز پرسنل شاغل در مراکز خدمت رسان این سازمان ارزشمند بوده که نتیجه عمل خالص این عزیزان پرورش نسل آینده ساز برای مملکت اسلامی است.

وی با اشاره به ظرفیت فوق العاده بالای تشکیلات قضایی استان در تسریع رفع مشکلات این مراکز افزود: گزارش مکتوب مشکلات و پیگیری مجدانه آن در رفع آن بسیار تأثیرگذار خواهد بود و در این زمینه دادگستری استان آمادگی دارد از تمام ظرفیت خود جهت پیگیری حل مشکلات استفاده کند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: خدمتی که نتیجه آن در کف جامعه برای آحاد مردم متقاضی آن خدمت ملموس باشد، خدمت جهادی بوده و در این راستا و بنا به فضای حاکم بر جامعه، اطلاع رسانی حرفه ای خدمات بهزیستی از جمله اورژانس اجتماعی 123 و مشاوره 1480 ضرورتی انکار نشدنی است.

حجت الاسلام کثیرلو ادامه داد: این سازمان علاوه بر چشاندن طعم شیرین خدمت، باعث جذب خیرین در کمک رسانی به این مراکز شده و به تبع آن کاهش معضلات اجتماعی و پرونده های ورودی به تشکیلات قضایی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام جایگزین حبس در قالب حل مشکلات بهزیستی مدنظر باشد

احکام جایگزین حبس در قالب حل مشکلات بهزیستی مدنظر باشد