مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-23سياسي

به دنبال گسترش برگزاری مراسم ازدواج آسان در سراسر کشور هستیم


معاون رییس جمهور در امور زنان ضمن بررسی مسائل و مشکلات زنان بشاگرد گفت: رفع مشکل مسکن می تواند زمینه آبادی مناطق محروم بویژه بشاگرد را فراهم کند.

- ایسنا/هرمزگان معاون رییس جمهور در امور زنان ضمن بررسی مسائل و مشکلات زنان بشاگرد گفت: رفع مشکل مسکن می تواند زمینه آبادی مناطق محروم بویژه بشاگرد را فراهم کند.

انسیه خزعلی شب گذشته (اول تیرماه) با ورود به شهر سردشت بشاگرد ضمن بررسی مشکلات منطقه و احصاء مسائل بانوان، افزود: مساله مسکن روستایی از جمله مواردی که حل آن در پیشرفت و آبادانی مناطق محروم تاثیرگذار است.

در این نشست که با حضور فرماندار بشاگرد برگزار شد، مسائل و مشکلات متعدد بانوان منطقه سردشت از جمله بازماندگی از تحصیل و افزایش مدارس شبانه روزی برای آموزش دانش آموزان روستایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین در آیین ازدواج 110 زوج جوان و اهدای جهیزیه و مراسم اهدای سیسمونی در بشاگرد، افزود: هرمزگان در بسیاری از جهات پیشگام بوده و خانم های بسیار هنرمند، فرهیخته و توانمندی دارد و در حوزه اشتغالزایی به صورت ویژه به هرمزگان توجه داریم.

خزعلی با اشاره به روز ازدواج و هفته جشن های ازدواج، ابزار کرد: از قبل برنامه هایی برای بشاگرد داشتیم که تصمیم گرفتیم خدمت مردم بشاگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال گسترش برگزاری مراسم ازدواج آسان در سراسر کشور هستیم

به دنبال گسترش برگزاری مراسم ازدواج آسان در سراسر کشور هستیم