مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:142023-07-05سياسي

سازمان عمران سواحل گره گشای مشکل ساماندهی سواحل شود


استاندار مازندران با بیان اینکه به دنبال احیای سازمان عمران ساحل هستیم، گفت: تصویب قانون در برنامه هفتم یکی از بن بست های اساسی ساختن و ساماندهی ساحل بازخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در بررسی آخرین وضعیت ساماندهی سواحل، اظهار کرد: موضوع ساماندهی سواحل یکی از افتخارات دولت مردمی سیزدهم است.

وی افزود: بعد از 44 سال توجه به امر سواحل و تفرجگاه مردم مورد تاکید آیت الله رییسی رییس جمهور قرار گرفت و بعد از دستور رییس جمهور با اعلام آزادسازی حریم 60 متری سواحل ساماندهی سواحل مردم بتوانند از فضای سواحل بهره مند شوند.

استاندار مازندران با بیان اینکه اقدامات زیادی در این زمینه انجام شد، گفت: سرمایه گذاری در سواحل اینگونه نیست دولت به تنهایی برای سواحل، بودجه در نظر بگیرد علت اینکه کار یک مقداری زمان بر شد به دلیل اینکه برخی قوانین در رابطه با سواحل دست و پا گیر هستند.

حسینی پور با اعلام اینکه بعد از انقلاب در مجلس شورای اسلامی سازمان عنوان ساحل تشکیل و تصویب شد اما اجرا نشد، تصریح کرد: در سال 92 مجلس شورای اسلامی سازمان عمران ساحل را به عنوان سازمان مستقل برای ساماندهی ساحل تصویب کرد آما دولت وقت این کار را بعد از 6 ماه از دستور کار خارج کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان عمران سواحل گره گشای مشکل ساماندهی سواحل شود

سازمان عمران سواحل گره گشای مشکل ساماندهی سواحل شود