مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-22اجتماعي

گردهمایی کودکان عاشورایی در کشور برگزار می شود


ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گردهمایی کودکان عاشورایی را با شعار میهمانان کوچک امام حسین(ع) در سراسر کشور برگزار می کند.

- ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گردهمایی کودکان عاشورایی را با شعار میهمانان کوچک امام حسین(ع) در سراسر کشور برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، گردهمایی کودکان عاشورایی با حضور کودکان و نوجوانان 6 تا 12 سال به همراه خانواده های شان فردا یکشنبه اول مرداد برگزار می شود.

قصه گویی، چاووشی خوانی، تعزیه، منقبت خوانی، پرده خوانی، خاطره گویی، سرودخوانی، معرفی کتاب، شخصیت و سرزمین، نقاشی گروهی و شعرخوانی از جمله برنامه های کانون استان تهران در این گردهمایی خواهد بود.

فروهر معدنی رییس ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: بسط فرهنگ عاشورایی در میان کودکان و نوجوانان یکی راهکارهای تحقق ایمان دینی محسوب می شود که ضرورت تحقق تربیت تراز اسلامی است.

وی افزود: حضور پر شور کودکان در مناسک عاشورایی، یکی از جلوه های محبت به اهل بیت (ع) که در تجمع کودکان عاشورایی یقیناً می توان مشاهده کرد.

رییس ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: با حضور پرشور کودکان از اقصی نقاط کشور در این اجتماع بزرگ، گامی در مسیر تقویت ایمان دینی در کودکان برداشته شده و مقدمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی کودکان عاشورایی در کشور برگزار می شود

گردهمایی کودکان عاشورایی در کشور برگزار می شود