مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-22سياسي

کنگره 8 هزار شهید استان باعث خیر و برکت در همدان شده است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: کنگره ی هشت هزار شهید استان علاوه بر تاثیر اجتماعی و فرهنگی، باعث خیر و برکت در استان شده و کارهای ارزشمند و گره گشایی در سطح استان رقم خورده است.

- مجید صفدریان پنجشنبه یکم تیرماه در شورای اداری استان همدان، اظهار کرد: بزرگترین رویداد فرهنگی سال 1402 برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان است که با همت و تلاش همه ی مسئولین، کنگره ای باشکوه و در شأن شهیدان برگزار می شود.

صفدریان تصریح کرد: کنگره، علاوه بر تاثیر اجتماعی و فرهنگی باعث خیر و برکت در استان شده و کارهای ارزشمند و گره گشایی در سطح استان رقم خورده است.

وی با اشاره به اهمیت دیدار و سرکشی خانواده شهدا و ایثارگران، مطرح کرد: 23 هزار خانواده ایثارگر مشمول دیدار و سرکشی هستند که پنج هزار دیدار قرار است انجام شود و باید قبل از برگزاری اجلاسیه به اتمام برسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان ادامه داد: نشان سرو، مدالی که تصاویر شهدا در آن قرار گرفته، تهیه شده و در کنار هدیه ای به خانواده شهدا تقدیر می شود.

صفدریان خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران مورد تاکید رهبر و رییس جمهور است و در سطح استان نیز نماینده ولی فقیه و استاندار نیز به این موضوع تاکید دارند و خودشان در فرصت های مختلف به دیدار خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره 8 هزار شهید استان باعث خیر و برکت در همدان شده است

کنگره 8 هزار شهید استان باعث خیر و برکت در همدان شده است