مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-01اقتصادي

زودتر از سال گذشته به اوج مصرف برق رسیده ایم


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار کرد: بررسی آمارها نشان می دهد سریع تر از سال گذشته به اوج مصرف برق رسیده ایم.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار کرد: بررسی آمارها نشان می دهد سریع تر از سال گذشته به اوج مصرف برق رسیده ایم.

مهدی دادگر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: باتوجه به گرمای هوا، مصرف برق در استان افزایش یافته که ضرورت صرفه جویی را طلب می کند.

وی افزود: بیشترین مصرف برق در تاریخ 31 خردادماه جاری به ثبت رسیده که 350 مگاوات بوده است؛ و این در حالی که در سال گذشته بیشترین مصرف در تاریخ 5 مردادماه 318 مگاوات ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه در 31 خردادماه سال جاری نسبت به سال گذشته بیشتر و زودتر به اوج مصرف رسیده ایم، افزود: با تغییر ساعت کاری ادارات استان به دنبال مدیریت هشت مگاوات برق در ساعت در اوج بار روزانه بودیک که به این هدف دست پیدا کردیم.

دادگر با تاکید بر رعایت موارد صرفه جویی در استان توسط مردم، تصریح کرد: مردم لازم است چند نکته ساده و مؤثر در صرفه جویی مصرف برق را رعایت کنند که شامل؛ استفاده از دور کند کولر آبی، تنظیم دمای آسایش بر روی 24 درجه و استفاده از سایبان بر روی کولرهای آبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زودتر از سال گذشته به اوج مصرف برق رسیده ایم

زودتر از سال گذشته به اوج مصرف برق رسیده ایم