مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 22:102023-07-08اقتصادي

مولد سازی در اولویت دستگاه های اجرایی فارس باشد


دستگاه ها و سازمان های دولتی طرح مولدسازی اموال مازاد را جدی گرفته و نسبت به عملیاتی کردن آن اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد هادی ایمانیه روز شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان در شیراز، افزود: این طرح اختیاری نیست که هر دستگاهی خواست ورود کند یا نکند، اگر دستگاهی از معرفی اموال مازاد خود خودداری کند اداره کل اقتصاد و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به مساله ورود می کنند و خودشان نسبت به فروش املاکی که دستگاه ها معرفی نکرده اند اقدام می کنند.

وی ادامه داد: همه دستگاه ها باید کمک کنند تا با فروش یا تهاتر اموال مازاد زمینه برای تکمیل پروژه ها و طرح های نیمه تمام فراهم شود.

ایمانیه اظهار کرد: همه باید به طرح مولدسازی به عنوان یک فرصت استثنایی نگاه کنند که زمینه اجرای آن در کشور فراهم شده است.

استاندار فارس گفت: تمام درآمد حاصل از مولدسازی باید صرف تکمیل پروژه های نیمه تمام شود و اجازه داده نمی شود که حتی یک ریال از این درآمد صرف امور جاری گردد و پیش بینی چنین محدودیتی در اجرای این طرح تصمیمی بسیار عالمانه است.

ایمانیه افزود: درآمد حاصل از مولدسازی باید صرف پروژه های نیمه تمام با درصد پیشرفت بالای 50 درصد و با اشتغال بالا به ویژه برای پروژه های در حال اجرا در مناطق محروم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولد سازی در اولویت دستگاه های اجرایی فارس باشد

مولد سازی در اولویت دستگاه های اجرایی فارس باشد