مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-22سياسي

تعلقات دنیوی عده ای را از همراهی سیدالشهدا(ع) محروم کرد


استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه تعلقات دنیوی عده ای را از همراهی با سیدالشهدا (ع) محروم کرد گفت: در روز عاشورا عده ای تا پای شهادت رفتند و فردی تا ظهر عاشورا ایستاد و بعد برگشت.

- قم- استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه تعلقات دنیوی عده ای را از همراهی با سیدالشهدا (ع) محروم کرد گفت: در روز عاشورا عده ای تا پای شهادت رفتند و فردی تا ظهر عاشورا ایستاد و بعد برگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمد مهدی میرباقری شامگاه جمعه در مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) اظهار داشت: مرگ های مختلف آمادگی های متفاوتی می خواهد و مواجه با برخی از صحنه ها آمادگی نیاز دارد که برخی ها در نبردهای سخت پا پس می کشند.

استان حوزه علمیه قم افزود: هر چقدر زمان به ظهر عاشورا نزدیک می شد، چهره سیدالشهدا علیه السلام بر افروخته تر می شد و حضرت برخی از اصحاب را به استواری دعوت کرده و می فرمودند مرگ پلی است که انسان را از سختی به نعمت های ابدی می کشاند.

وی با بیان اینکه صحنه عاشورا بسیار سخت بوده است افزود: شهادت در روز عاشورا متفاوت از سایر جنگ ها بوده و نبرد بدر نیز اینگونه بوده است.

وی بیان داشت: عده ای دنبال شهادت هستند اما نقطه ضعف های دارند و با خودشان تسویه حساب نکردند و به همین دلیل در لحظه حساسی که باید تصمیم درستی بگیرند عقب نشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلقات دنیوی عده ای را از همراهی سیدالشهدا(ع) محروم کرد

تعلقات دنیوی عده ای را از همراهی سیدالشهدا(ع) محروم کرد