مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 19:152023-07-14سياسي

تکمیل زیرساخت های گردشگری در آبشار «چکان» لرستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از تکمیل زیرساخت های گردشگری در آبشار «چکان» شهرستان الیگودرز خبر داد.

-  خرم آباد - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از تکمیل زیرساخت های گردشگری در آبشار چکان شهرستان الیگودرز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز جمعه در گفت وگو با رسانه ها، اظهار داشت: به منظور رفاه حال گردشگران، عملیات تکمیل زیرساخت های گردشگری آبشار چکان الیگودرز آغاز شده است.

وی اظهار کرد: در اجرای این عملیات، بهسازی سرویس بهداشتی، بهسازی مسیر پیاده و برخی خرابی های ناشی از سیل در اطراف آبشار در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه برای اجرای این عملیات هفت میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد، افزود: آبشار چکان در جنوب غربی شهر الیگودرز و در دامنه کوه های زاگرس و ارتفاعات دره چکان واقع شده است.

حسن پور، بیان کرد: این آبشار زیبا دارای 30 متر ارتفاع و عرض تاج چهار متر، در دل طبیعت بکر و زیبای لرستان در شهرستان الیگودرز واقع شده است.

وی اضافه کرد: آبشار چکان از درون غاری مشرف به زمین های زراعی روستای چکان بیرون می آید که فوران آن ده ها متر طول دارد و اطراف آن پوشیده از درختان میوه همچون گردو، بلوط و گلابی است و اهالی منطقه نیز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زیرساخت های گردشگری در آبشار «چکان» لرستان

تکمیل زیرساخت های گردشگری در آبشار «چکان» لرستان