مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-03بين الملل

اردن: جامعه بین الملل برای توقف تجاوزات اسراییل فورا وارد عمل شود


اردن در واکنش به حمله همه جانبه رژیم صهیونیستی به شهر جنین در شمال کرانه باختری خواستار اقدام فوری جامعه بین الملل برای توقف حملات علیه فلسطینیان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تشکیلات خودگردان فلسطین و وزارت امور خارجه اردن، صبح امروز (دوشنبه)، به حمله نظامی رژیم صهیونیستی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) واکنش نشان دادند.

ده ها نیروی رژیم صهیونیستی، بامداد امروز، حمله ای همه جانبه را در شهر جنین آغاز کردند که در پی این اقدام، دست کم 5 فلسطینی به شهادت رسیدند و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

وزارت امور خارجه اردن در واکنش به این اقدام تاکید کرد: وزارت خارجه و امور مهاجران اقدامات تنش زای پیوسته در خاک فلسطین اشغالی که آخرین مورد آن تجاوز صبح امروز به شهر جنین بود، محکوم می کند.

اردن در ادامه درباره تداوم گرداب خشونت در فلسطین اشغالی هشدار داد و از جامعه بین المللی خواست که برای متوقف سازی تجاوزات رژیم صهیونیستی هر چه سریع تر دست به کار شوند.

سنان المجالی سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه اردن در ادامه بر لزوم جلوگیری از ورود غیرقانونی و پیوسته نیروهای رژیم صهیونیستی به شهر های فلسطین و محافظت از آن ها در برابر تجاوزات پی در پی تاکید کرد و خواستار توقف نقض حقوق بشردوستانه بین المللی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن: جامعه بین الملل برای توقف تجاوزات اسراییل فورا وارد عمل شود

اردن: جامعه بین الملل برای توقف تجاوزات اسراییل فورا وارد عمل شود