مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-18فرهنگي

تنها فرهنگسرای شهرستان طارم نیاز به تقویت و به روزرسانی دارد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم گفت: مجتمع فرهنگی هنری شهید بهشتی شهر آب بر نیز نیاز به به روزرسانی و تقویت امکاناتی همچون سیستم نوری، - ایسنا/زنجان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم گفت: مجتمع فرهنگی هنری شهید بهشتی شهر آب بر نیز نیاز به به روزرسانی و تقویت امکاناتی همچون سیستم نوری، صدا و .

دارد.

منوچهر شعبانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت فرهنگ سرای شهرستان طارم، اظهار کرد: شهرستان طارم نیاز به وجود دو فرهنگ سرا دارد که در حال حاضر در شهرستان طارم تنها یک فرهنگ سرا در مرکز شهرستان یعنی شهر آب بر وجود دارد که اگر چنین مرکزی نیز در شهر چورزق تاسیس شود بخشی از نیازهای فرهنگی و هنری شهرستان تامین خواهد شد.

وی افزود: شهر چورزق در غرب شهرستان طارم باتوجه به جمعیتی که دارد نیاز به تاسیس یک فرهنگ سرا دارد، البته در این خصوص درخواست داده ایم و خود مردم شهر چورزق نیز آمادگی اهدا زمین برای ایجاد فرهنگ سرا را دارند ولی اعتبار لازم برای ساخت این مرکز در شهر چورزق را نداریم.

این مسئول تصریح کرد: مجتمع فرهنگی هنری شهید بهشتی شهر آب بر نیز نیاز به به روزرسانی و تقویت امکاناتی همچون سیستم نوری، صدا و .

دارد که امیدواریم با تامین اعتبار لازم شاهد تقویت سیستم فرهنگ ‍سرای شهرستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها فرهنگسرای شهرستان طارم نیاز به تقویت و به روزرسانی دارد

تنها فرهنگسرای شهرستان طارم نیاز به تقویت و به روزرسانی دارد