مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-01فرهنگي

کاش خانواده شهید الداغی مارا حلال کنند/تعلق خاطربه هیچ حزبی نداشت


محمد خوشدل فر کارگردان مستند «جوانمرد» که با موضوع شهید حمیدرضا الداغی به تولید رسیده است، به ارایه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.

- محمد خوشدل فر کارگردان مستند جوانمرد که با موضوع شهید حمیدرضا الداغی به تولید رسیده است، به ارایه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.

محمد خوشدل فر کارگردان مستند جوانمرد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این اثر گفت: مستند جوانمرد ، که در سیمافیلم تهیه و تولید شده مستندی نیمه بلند است که به بررسی حادثه قتل شهید حمیدرضا الداغی در سبزوار می پردازد.

ما در این مستند که حدود 53 دقیقه است سعی کردیم با نمایش تصاویر پخش نشده از آن اتفاق و مصاحبه با تمام اضلاع مختلف ماجرا از جمله خانواده شهید، دختری که در صحنه است و همچنین قاتلان، روایتی کامل و دقیق از ماجرا داشته باشیم.

از سمت دیگر، همانطور که حتماً می دانید، چنین اتفاق تلخی مثل خیلی از رخدادهای مشابه برآیند چندین و چند آسیب اجتماعی مختلف است، از حاشیه نشینی گرفته تا معضلات مربوط به خانواده های گسسته و… بنابراین در عین حال که اصل ماجرا را به دقت روایت کردیم تلاش کردیم با نزدیک شدن به زندگی افراد در صحنه و تعامل با مسببان این حادثه، ریشه های اتفاق را به مخاطب نشان بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاش خانواده شهید الداغی مارا حلال کنند/تعلق خاطربه هیچ حزبی نداشت

کاش خانواده شهید الداغی مارا حلال کنند/تعلق خاطربه هیچ حزبی نداشت