مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 18:052023-06-29فناوري

بهره مندی از ظرفیت رایتل در ارائه خدمات به بیمه شدگان


میرهاشم موسوی با حضور در غرفه شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از خدمات و دستاوردهای این اپراتور در حوزه های مختلف فناوری های ارتباطی و هوشمندسازی بازدید کرد و بهره مندی از ظرفیت رایتل را در راستای سهولت ارائه خدمات به بیمه شدگان مفید و موثر برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی رایتل، در جریان این بازدید که پنج شنبه 8 تیر 1402 در سالن 27 نمایشگاه بین المللی تهران انجام گرفت، مدیرعامل تامین اجتماعی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگ ترین دستگاه بیمه گر اجتماعی کشور با بیش از 53 درصد از جامعه، ارتباط مستقیم و با همه آحاد جامعه ارتباط غیرمستقیم دارد.

این سازمان علاوه بر اینکه ماموریت خاص خود را دنبال می کند، در راستای تسهیل گری در ارائه خدمات از طریق طرح هوشمندسازی به عنوان یکی از اولویت های راهبردی فعالیت می کند.

موسوی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت های رایتل در راستای خدمات تامین اجتماعی، تاکید کرد: رایتل در ارائه این خدمات و امور مربوط به حوزه سلامت نقش موثر و کلیدی ایفا خواهد کرد.

وی ادامه داد: شرکت خدمات ارتباطی رایتل از ظرفیت ملی و گسترده ای برخوردار است که می توان از آن در بخش های تعاملی مرتبط با فناوری ارتباطات در تامین اجتماعی بهره مند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از ظرفیت رایتل در ارائه خدمات به بیمه شدگان

بهره مندی از ظرفیت رایتل در ارائه خدمات به بیمه شدگان