مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 15:002023-06-29فناوري

شکایت از سازنده ChatGPT به دلیل سرقت داده های کاربران اینترنت


در این شکایت گفته شده که OpenAI برای آموزش مدل های هوش مصنوعی خود، بدون رضایت آن ها از اطلاعات کاربران اینترنت استفاده می کند.

- در این شکایت گفته شده که OpenAI برای آموزش مدل های هوش مصنوعی خود، بدون رضایت آن ها از اطلاعات کاربران اینترنت استفاده می کند.

OpenAI، شرکت سازنده چت بات محبوب ChatGPT با شکایت جدیدی مبنی بر سرقت و سوء استفاده از اطلاعات کاربران اینترنت برای آموزش ابزارهای هوش مصنوعی خود، مواجه شده است.

دیجیاتو نوشت: براساس گزارش CNN از این موضوع، شاکیان این شکایت دسته جمعی که در دادگاه فدرال کالیفرنیا ارائه شده است، ادعا می کنند OpenAI به طور مخفیانه مقادیر زیادی از داده های شخصی کاربران اینترنت را جمع آوری کرده است.

علاوه بر سوء استفاده از اطلاعات کاربران، در این شکایت روی میزان داده های مورد استفاده توسط OpenAI تأکید شده که شاکیان ادعا کرده اند بسیار عظیم بوده است.

شکایت از سازنده ChatGPT علاوه بر سازنده ChatGPT، از مایکروسافت که یکی از سرمایه گذاران اصلی OpenAI محسوب می شود نیز در این شکایت به عنوان یک متهم یاد شده است.

تیموتی کی.

جووردانو ، از شرکت حقوقی Clarkson می گوید: OpenAI با جمع آوری داده های شخصی میلیون ها نفر و سوء استفاده از آن ها برای توسعه یک فناوری فرّار و آزمایش نشده، همه را در خطری قرار می دهد که غیرقابل محاسبه و براساس معیاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت از سازنده ChatGPT به دلیل سرقت داده های کاربران اینترنت

شکایت از سازنده ChatGPT به دلیل سرقت داده های کاربران اینترنت