مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-19فناوري

جایگاه قابل قبول جهانی ایران در شاخص های بین المللی امنیت سایبری


معاون پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات پژوهشگاه ICT گفت: در کشور ما فعالیت های بسیار خوبی در زمینه امنیت سایبری در سال های قبل انجام شده و بر اساس آخرین شاخص جهانی امنیت سایبری ایران امتیاز قابل قبولی دارد.

- معاون پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات پژوهشگاه ICT گفت: در کشور ما فعالیت های بسیار خوبی در زمینه امنیت سایبری در سال های قبل انجام شده و بر اساس آخرین شاخص جهانی امنیت سایبری ایران امتیاز قابل قبولی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسام تدین- معاون پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات پژوهشگاه ICT -با اشاره به پروژه ظرفیت سازی و تربیت نیروی انسانی در امنیت سایبری که توسط این پژوهشکده در دست اقدام است اظهار کرد: این پروژه جهت شناسایی وضعیت انسانی موجود امنیت سایبری کشور و بررسی مطالعات تطبیقی مبتنی بر چند کشور پیشرو در حال انجام است تا نسبت به تدوین نقشه راه و برنامه عمل به صورت متمرکز در کشور اقدام کرد.

هدف از این نقشه راه ارتقای امنیت سایبری کشور در همه زمینه ها و برای همه آحاد مردم و افزایش ارتقای جایگاه ایران در جهان است.

پس بر اساس برنامه ارائه شده راهکارهای علمی، عملی و اجرایی لازم برای بهبود جایگاه امنیت سایبری کشور مورد اتخاذ قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه قابل قبول جهانی ایران در شاخص های بین المللی امنیت سایبری

جایگاه قابل قبول جهانی ایران در شاخص های بین المللی امنیت سایبری