مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 18:502023-07-09اقتصادي

احداث 1100 واحد نهضت ملی مسکن در استان بوشهر آغاز شد


در آیینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر عملیات اجرایی احداث هزار و 100 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر آغاز شد.

- به گزارش، محمد هادی رستمیان عصر یکشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث هزار و 100 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر در جمع خبرنگاران در شهر دیر، اظهار داشت: این طرح همزمان با آغاز احداث 100 واحد مسکونی در شهرستان دیر در سایر شهرستان های استان نیز شروع می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استان بوشهر با بیان اینکه بسته متنوعی در زمینه تولید مسکن در استان تدارک دیده ایم، افزود: در این بسته علاوه بر واگذاری اراضی به گروه های فردی و جمعی برای احداث مسکن، خود دولت نیز نسبت به ساخت واحد مسکونی کامل توسط ادارات کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی اقدام و در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

وی با بیان اینکه پروژه نهضت ملی مسکن شهر دیر در 50 قطعه زمین برای احداث 200 واحد جانمایی شده است، بیان کرد: این پروژه در فاز اول شامل 25 قطعه زمین چهار واحدی در دو طبقه برای احداث 100 واحد مسکونی برای جامعه هدف در نظر گرفته ایم که با آورده شخصی متقاضی و تسهیلات بانکی ساخته می شود و همزمان در سایر شهرستان ها نیز این پروژه با سرعت و قدرت دنبال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 1100 واحد نهضت ملی مسکن در استان بوشهر آغاز شد

احداث 1100 واحد نهضت ملی مسکن در استان بوشهر آغاز شد