مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-19سياسي

تجهیز استان بوشهر به امکانات امدادی در حوزه هسته ای و شیمیایی


استاندار بوشهر با تاکید بر تجهیز این استان به امکانات و زیرساخت های امدادی در حوزه هسته ای و شیمیایی گفت: زیرساخت های امداد و نجات تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در نشست با رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور اظهار داشت: بوشهر دارای دریا و ساحل است که ظرفیت مهم و بزرگی برای استان محسوب می شود.

وی افزود: سواحل استان بوشهر نیاز خاص خودش در حوزه امداد و نجات دریایی دارد و با توجه به ظرفیت های استان در حوزه هسته ای، پتروشیمی، پالایشگاهی، ساحلی و گردشگری از آن طرف تهدیدات و خطراتی متوجه مردم و منطقه می کند، چاره اندیشی برای پیش بینی و پیشگیری حوادث غیرمترقبه از این قابلیت ها مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

استاندار بوشهر با اشاره به استقرار بزرگترین مرکز هسته ای کشور در بوشهر، اظهار داشت: علاوه بر این، با توجه به استقرار صنایع پیشرفته پالایشگاه گاز و محصولات شیمیایی در استان، به عنوان بزرگترین کانون پالایشگاهی و پتروشیمی کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه سالانه بیش از 10 میلیون نفر گردشگر وارد استان بوشهر می شود گفت: این استان یکی از مناطق مهم کشور در عرصه گردشگری، حمل و نقل جاده ای و تردد در حاشیه ساحل و شهرهای استان بوشهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز استان بوشهر به امکانات امدادی در حوزه هسته ای و شیمیایی

تجهیز استان بوشهر به امکانات امدادی در حوزه هسته ای و شیمیایی