مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-03اقتصادي

بازارچه صنایع دستی در سنندج احداث می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج گفت: 12هکتار زمین برای احداث مجموعه بازارچه صنایع دستی با هدف تجمیع فعالیت های تولیدی و اقتصادی حوزه صنایع دستی سنندج تعیین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امیر صادقی صبح امروز در نشست با هنرمندان صنعتگر شهرستان سنندج اظهار کرد: صنایع دستی هر منطقه معرف بخشی از فرهنگ بومی و هویت آن منطقه است که باید از آن حفظ و حراست شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج با بیان اینکه هنرمندان صنایع دستی امروز، وارثان هنر گذشتگان ما هستند، افزود: خوشبختانه هنرمندان استان و به ویژه شهرستان سنندج توانسته اند نقشی محوری در تولید و خلق محصولات بی بدیل صنایع دستی و ایجاد اشتغال داشته باشند.

وی با بیان اینکه صنایع دستی جوهره تحقق شعار سال رشد تولید است، عنوان کرد: هنرمندان می توانند با خلق آثار تأثیرگذار و امیدآفرین، به تحقق شعار امسال کمک کنند.

صادقی از برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای حمایت بیشتر از هنرمندان و فعالان در این حوزه خبر داد و گفت: تعیین 12هکتار زمین برای احداث مجموعه بازارچه صنایع دستی با هدف تجمیع فعالیت های تولیدی و اقتصادی حوزه صنایع دستی و توسعه گردشگری از جمله برنامه های مهم استان و شهرستان سنندج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه صنایع دستی در سنندج احداث می شود

بازارچه صنایع دستی در سنندج احداث می شود