مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-02سياسي

لزوم کمک به پیشرفت جامعه با معرفی خطبه غدیر به مردم


مدیر عامل موسسه مجمع نکوداشت غدیر گفت: برای اینکه فقر از جامعه رفع شود، باید نسل جوان و نوجوان ما به مرجع مباحث دینی رجوع کنند تا متوجه شوند، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل موسسه مجمع نکوداشت غدیر گفت: برای اینکه فقر از جامعه رفع شود، باید نسل جوان و نوجوان ما به مرجع مباحث دینی رجوع کنند تا متوجه شوند، اگر مسئولان اشتباه می کنند نباید به پای دین بنویسند.

اگر خطبه غدیر را به مردم معرفی کنیم به پیشرفت جامعه کمک کرده ایم.

حسین فلاح امروز، 11 تیرماه، در نشست خبری اعلام ویژه برنامه های مجمع در مجتمع تجاری ستاره شهر با اشاره به اهمیت بزرگداشت غدیر، اظهار کرد: پیامبر(ص) درباره روز غدیر فرمودند فَلْیُبَلِّغِ الْحاضِرُ الْغائِبَ وَالْوالِدُ الْوَلَدَ إِلی یَوْمِ الْقِیامَه؛ این سخن را حاضران به غایبان و پدران به فرزندان، تا برپایی رستاخیز برسانند .

پیامبر(ص) در این حدیث تاکید کردند که هرکس پیام غدیر را دریافت کرد، باید به دست دیگران برساند و برای اینکه یقین کنیم این ابلاغ مختص مردم آن زمان نبوده، در پایان فرمودند الی یوم القیامه که این نیز اشاره به ابلاغ پیام غدیر در تمام اعصار دارد و مسئولیت سنگین است.

وی افزود: در فرازی از خطبه غدیر به امر به معروف و نهی از منکر اشاره شده، موضوعی که دغدغه امروز جامعه ماست و موضوع اصلی این روزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کمک به پیشرفت جامعه با معرفی خطبه غدیر به مردم

لزوم کمک به پیشرفت جامعه با معرفی خطبه غدیر به مردم