مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-08اقتصادي

برآورد وزارت اقتصاد برای تامین منابع رشد 8 درصدی اقتصاد در برنامه هفتم توسعه


سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم، با اشاره به برآورد وزیر اقتصاد برای تامین منابع برنامه هفتم گفت: وزیر اقتصاد معتقد است برای تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی پیرو لایحه برنامه هفتم توسعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن زنگنه، سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات وزیر اقتصاد در جلسه صبح امروز این کمیسیون، گفت: وزیر اقتصاد در این جلسه درباره منابع تامین رشد  8 درصدی اقتصاد، مندرج در برنامه هفتم توسعه صحبت کرد.

وی با بیان اینکه عمده منابع مالی کشور یا از طریق منابع بانکی ،بازار سرمایه، سرمایه گذاری بخش خصوصی و یا سرمایه گذاری خارجی تامین می شود، ادامه داد: وزیر اقتصاد در این جلسه درباره سهم هر کدام از این شاخصه ها در تامین رشد اقتصادی 8 درصدی صحبت کرد.

زنگنه با اشاره به برآورد وزیر اقتصاد از تامین منابع در سال 1402 و در راستای تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی اظهار کرد: وزیر اقتصاد در این جلسه اذعان داشت، برای اینکه رشد اقتصادی 8 درصدی محقق شود، تقریباً به 4 هزار و 757 همت سرمایه گذاری نیاز داریم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق ادامه داد: بر اساس تخمین وزیر اقتصاد ،حدود 49 درصد این منابع توسط نظام بانکی، 22 این منابع توسط بازار سرمایه و همچنین کمتر از یک درصد هم از طریق سرمایه گذاری خارجی حاصل خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد وزارت اقتصاد برای تامین منابع رشد 8 درصدی اقتصاد در برنامه هفتم توسعه

برآورد وزارت اقتصاد برای تامین منابع رشد 8 درصدی اقتصاد در برنامه هفتم توسعه