مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-15سياسي

معاون آب خیزداری: شاهد زوال منابع طبیعی هستیم


معاون آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان منابع طبیعی وآبخیزداری کشور گفت: مشارکت مردم در طرح های منابع طبیعی باید همراه با انگیزه باشد وسهیم کردن مردم در منافع حوزه های آبخیز به معنای مشارکت واقعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، حسن وحید، معاون آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان منابع طبیعی وآبخیزداری کشور در جلسه شورای اداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس پس از شنیدن برخی از مشکلات و چالش های پیش روی ادارات منابع طبیعی با  اشاره به اولویت بندی طرح ها برای مردمی کردن طرح های حفاظتی در عرصه های منابع طبیعی تصریح کرد: با مشارکت مردم در این عرصه ها بسیاری از مسائل حقوقی و مشکلات اجتماعی و اقتصادی برطرف خواهد شد.

وی با تأکید بر افزایش پروژه های آبخیزداری در احیا عرصه های منابع طبیعی گفت: به دنبال این هستیم که با اجرای پروژه های آبخیزداری و مشارکت مردم در راستای احیا و نگهداشت عرصه ها بویژه اراضی بیابانی و مناطق جنگلی آسیب دیده گام برداریم.

وحید با بیان اینکه اساس کار در سازمان منابع طبیعی حفاظت از عرصه های منابع طبیعی است اظهار داشت: معیشت مردم و بهره برداران وابسته به منابع طبیعی است و سهیم کردن آنان در منافع حوزه های آبخیزداری به معنای مشارکت واقعی مردم در حفاظت از این عرصه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون آب خیزداری: شاهد زوال منابع طبیعی هستیم

معاون آب خیزداری: شاهد زوال منابع طبیعی هستیم