مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-19اقتصادي

کاهش دما فیتیله مصرف برق را پایین کشید


مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از کاهش دو برابری مصرف برق به نسبت دو روز گذشته در این استان خبر داد و گفت: کاهش دما فتیله مصرف برق را در گیلان پایین کشید.

- محمدتقی مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تقدیر از همراهی مردم در مدیریت مصرف برق، اظهار کرد: مشارکت و همراهی مردم در مدیریت مصرف برق در گیلان کم نظیر بوده است که انتظار می رود این روند تا پایان گذر تابستانه ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه خاموشی شبکه خانگی خط قرمز توزیع برق است، افزود: تلاش شده با اجرای طرح زمان بندی شده در بخش صنعتی و همچنین کاهش مصرف در بخش اداری و از طرفی همکاری و تعامل مردم مدیریت مصرف، خاموشی در بخش خانگی حذف شود.

مدیرعامل توزیع برق گیلان از کاهش دو برابری مصرف نسبت به دور گذشته، بیان کرد: بارش باران و کاهش محسوس دمای هوا در گیلان، فیتیله مصرف برق را پایین کشید.

مهدی زاده با اشاره به ارتباط مستقیم کاهش دما با کاهش مصرف برق اضافه کرد: در ازای هر درجه کاهش دما معادل 100 مگاوات انرژی در استان صرفه جویی می شود.

وی با اشاره به کاهش 12 درجه ای دمای گیلان افزود: در دو روز گذشته با کاهش دما، میزان مصرف استان به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان با بیان اینکه میزان نیاز مصرف روزانه استان در شرایط عادی معادل 850 مگاوات است، گفت: میز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دما فیتیله مصرف برق را پایین کشید

کاهش دما فیتیله مصرف برق را پایین کشید