مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-19سياسي

تصویب برنامه جامع افزایش مصرف لبنیات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست هم اندیشی کمیته فنی «ارتقا فرهنگ و سواد غذا و تغذیه» با حضور دکتر محمد اسماعیل مطلق رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، - برنامه جامع افزایش مصرف لبنیات آحاد جامعه در نشست هم اندیشی کمیته فنی ارتقای فرهنگ و سواد غذا و تغذیه تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست هم اندیشی کمیته فنی ارتقا فرهنگ و سواد غذا و تغذیه با حضور دکتر محمد اسماعیل مطلق رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، اعضای کمیته فنی، نمایندگان دستگاه های مختلف اجرایی و نظارتی، اساتید و کارشناسان گروه هماهنگی سیاست های امنیت غذا و تغذیه برگزار شد.

دکتر مطلق در این جلسه بر لزوم همکاری، همسویی و تشریک مساعی در مباحث مختلف مربوط به سلامت و امنیت غذایی و موضوع ارتقا فرهنگ سلامت به ویژه ارتقا فرهنگ و سواد غذا و تغذیه و نقش آن در سلامت آحاد جامعه تاکید کرد.

در این نشست دکتر عبداللهی رییس گروه امنیت غذایی دبیرخانه نیز ضمن تشریح اهداف کمیته فنی ارتقا فرهنگ و سواد غذا و تغذیه در دبیرخانه و رویکرد آن در مباحث مربوط به سلامت و امنیت غذایی، بر لزوم عملیاتی شدن برنامه شیر مدارس با توجه به نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب برنامه جامع افزایش مصرف لبنیات

تصویب برنامه جامع افزایش مصرف لبنیات