مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:222023-07-10اقتصادي

دوبانده سازی محور سیرجان – شیراز در دستور کار قرار گرفت


معاون ساخت و توسعه راه های کشور گفت: طرح دو بانده شدن محورهای سیرجان به شیراز و سیرجان به بافت در دستور کار برای اجرا قرار گرفته است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه های کشور امروز در حاشیه جلسه راه و شهرسازی سیرجان که در فرمانداری تشکیل شد، اظهار کرد: باقیمانده طرح دو بانده شدن محور سیرجان به بافت در دستور کار مناقصه قرار گرفته است که باید اجرایی و عملیاتی شود.

 وی افزود: محدویت های اعتباری را داریم و بخشی از اعتبارات در برنامه و بودجه برای طرح دیده شده است اما باید از ظرفیت معادن هم که به عنوان ایفای نقش مسؤلیت های اجتماعی آنان هست، استفاده کنیم تا به نتیجه مطلوب و اتمام طرح این محور پرترافیک برسیم .

 کدخدازاده در خصوص محور سیرجان به استان فارس و شیراز هم گفت: طرح مطالعاتی این محور انجام شده و بازنگری طرح هم در حال انجام است و پس از تکمیل مطالعات، پیمان سپاری و عملیات اجرایی این طرح شروع می شود.

 معاون ساخت و توسعه راههای کشور در خصوص اجرای طرح کمربندی سیرجان که باید در مسیر تردد محور ترانزینی شهرستان قرار گیرد عنوان کرد: این طرح نیز با مشارکت بخش دولتی، خصوصی و شرکتی شروع خواهد شد که مناقصه طرح برگزار شده و پس از طی مراحل قانونی اجرایی می شود و پس ازآغاز عملیات اجرایی طی مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوبانده سازی محور سیرجان – شیراز در دستور کار قرار گرفت

دوبانده سازی محور سیرجان – شیراز در دستور کار قرار گرفت