مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:312023-07-12اقتصادي

بندرگاه جدید لنگه به کجا رسید؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بندرلنگه یکی از 4 شهرستان بزرگ و مهم استان هرمزگان بشمار می رود و قدمت تاریخی این شهر به خاطر بندرگاه این شهر است که از گذشته تاکنون رونق خوبی داشته و بسیاری از تجار غرب هرمزگان، کالاهای وارداتی خود را از این بندرگاه وارد و صادر می کنند.

از سوی دیگر در سال های اخیر این بندر در حوزه ترانزیت خودرو نیز نقش بسیار مهمی ایفا کرده است و توانسته رونق قابل توجهی را ایجاد کند که همین امر سبب شده تا فشار سنگینی بر زیرساخت های این شهر بدلیل قرارگیری این بندر در مرکز شهر وارد شود و مردم مطالبه انتقال این بندر به خارج از شهر را داشته باشند.

بندرلنگه قطب ترانزیت خودروی کشور است در همین زمینه موضوع را از مهدی دوستی استاندار هرمزگان که پیش تر نیز پیگیر این مسأله در جریان سفر مسؤولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر و دریانوردی بود، پیگیری کردیم.

وی در این باره به خبرنگار فارس گفت: عملیات احداث این بندر در پس کرانه و خشکی باید در سفر رییس جمهور آغاز شود و برای این مهم زمین به اندازه کافی تخصیص پیدا خواهد کرد.

به گفته دوستی، ضرورت دارد تا عملیات اجرایی ساخت بندرگاه جدید تسریع شود و سازمان بنادر در این زمینه با پیگیری و سرعت بیشتری موضوع را دنبال و به نتیجه برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرگاه جدید لنگه به کجا رسید؟

بندرگاه جدید لنگه به کجا رسید؟