مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-06اقتصادي

پیگیری طرح تشکیل دبیرخانه گردشگری کشورهای خلیج فارس در خوزستان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از پیگیری طرح تشکیل دبیرخانه گردشگری ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس در این استان خبر داد.

- جمال عامری نسب در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: استان خوزستان با کشورهای حوزه خلیج فارس اشتراکات فرهنگی و زبانی دارد که همین موضوع مهم می تواند زمینه همکاری در زمینه صنعت توریسم را بین این کشورها با ایران فراهم کند.

وی خوزستان را پُل گردشگری ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس قلمداد کرد و افزود: فرودگاه های بین المللی، آبراه اروند رود، رودخانه کارون، آثار میراث جهانی، گردشگری (آبی، روستایی، سلامت و …)، صنایع دستی و فرهنگ بومی محلی مُهر تأییدی بر فراهم بودن بستر در استان خوزستان است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان عنوان کرد: هفته جاری دیداری با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون گردشگری وی داشتیم و طرح مطالعاتی دبیرخانه گردشگری ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس در استان خوزستان را به معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارائه دادیم و منتظر پاسخ وزارتخانه در این خصوص هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری طرح تشکیل دبیرخانه گردشگری کشورهای خلیج فارس در خوزستان

پیگیری طرح تشکیل دبیرخانه گردشگری کشورهای خلیج فارس در خوزستان