مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-17حوادث

تداوم اجرای طرح امنیت محله محور در مازندران


فرمانده انتظامی مازندران تداوم اجرای طرح امنیت محله محور با توجه به دغدغه مردم خبر داد و گفت: این طرح با کار اطلاعاتی شروع و با برنامه ریزی و اجرا با استفاده از ظرفیت های استان و شهرستان برای حفظ امنیت مردم انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، حسن مفخمی شهرستانی در آیین برپایی نمایشگاه کشفیات طرح ارتقای امنیت اجتماعی و آغاز رزمایش فرهنگی اجتماعی در سواحل این شهرستان اظهار کرد: طرح امنیت محله محور به تناسب هر شهرستان و محله های درگیر با معضلات و مشکلات امنیتی مشخص و با کار اطلاعاتی مجرمان شناسایی و با اقدام عملیاتی دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند.

وی افزود: در شهرستان نور بر اساس دغدغه های موجود 10 روز عملیات امنیت محله محور انجام شد،  در این مدت در حوزه های مختلف کشفیات و توفیقات خوبی حاصل شد، در حوزه سرقت 29 سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند و همچنین 60 تن چوب قاچاق و 22  کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و متهمان به همراه 52 معتاد متجاهر دستگیر به مقامات قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان از دیگر اقدامات در اجرای طرح امنیت محله محور را شناسایی متهمان متواری و تحت تعقیب عنوان و خاطرنشان کرد:  125 نفر از متهمان متواری در این عملیات دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم اجرای طرح امنیت محله محور در مازندران

تداوم اجرای طرح امنیت محله محور در مازندران