مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-11سياسي

ایجاد فرصت های مضاعف برای مراکز رشد در سایه اتاق های فکر


سرپرست معاونت فناوری وزارت علوم با تاکید بر ماموریت محور شدن مراکز رشد گفت: حمایت از مراکز در قالب اتاق های فکر و مراکز هم فکری فرصت مضاعفی را بین مجموعه ها و واحدها ایجاد می کند تا با ایجاد برنامه های تکمیلی، - به رفع اشکال بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا امید رضایی فر، در نشست سراسری مدیران مراکز رشد کشور که در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد، هدف از برگزاری این نشست را هم افزایی، انتقال تجربیات و شبکه سازی بین مراکز رشد سراسر کشور دانست و افزود: 274 مراکز رشد در کشور ایجاد شده و برای 30 تا 40 مرکز رشد، مجوز راه اندازی صادر شده است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به مراکز رشد، اظهار کرد: در 10 سال گذشته اگر درباره مراکز رشد صحبت می شد کسی با آن آشنا نبود و نیاز به فرهنگ سازی جدی داشته باشیم تا تعامل با مخاطبان ایجاد شود.

رضایی فر یکی از ویژگی های مراکز رشد را جذابیت های بصری به دلیل المان های معماری دانست و یادآور شد: امروزه مراکز رشد جایگاه ویژه ای در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور دارند و نیازمند آن است که این مراکز جایگاه اساسی خود را بهتر و دقیق تر از گذشته در پازل زیست بوم فناوری کشور بشناسند تا نقش خود را بتوانند ایفا کنند.

وی جذابیت کارکردی، شادابی، خلاقیت و آزادی عمل را از مهمترین رکن مراکز رشد عنوان کرد و یادآور شد: یکی از ویژگی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فرصت های مضاعف برای مراکز رشد در سایه اتاق های فکر

ایجاد فرصت های مضاعف برای مراکز رشد در سایه اتاق های فکر