مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-02اقتصادي

ضرب الاجل معاون استاندار سیستان و بلوچستان به بانکهای خصوصی


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری سیستان و بلوچستان در راستای تعیین تکلیف اعتبارات اشتغال، ضرب الاجل 48 ساعته به بانکهای خصوصی داد.

- به گزارش، داود شهرکی ظهر امروز یک شنبه در جلسه ای که به منظور بررسی نحوه عملکرد بانک های عامل در جذب تسهیلات جز ء 2 بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 در استان سیستان و بلوچستان با حضور اعضا برگزار شد، به بانک های خصوصی عامل در پرداخت تسهیلات تبصره 16 در این استان، برای تعیین تکلیف کردن اعتبارات ابلاغی حوزه اشتغال 48 ساعت فرصت داد.

وی ادامه داد: با توجه به فرصت اندکی که تا پایان تیرماه برای جذب اعتبارات ابلاغی به استان ها باقی مانده است، سیستم بانکی و دستگاه های اجرایی مرتبط مکلف هستند در معرفی متقاضیان و پرداخت تسهیلات اقدام فوری و لازم را انجام دهند.

وی اظهار کرد: روند پرداخت تسهیلات در بانک های دولتی تا حدودی مناسب است اما در بانک های خصوصی با خلأ جدی روبرو هستیم که باید این بانک ها در مدت 48 ساعت آینده درباره تعیین تکلیف کردن اعتبارات و پرداخت تسهیلات گزارش کاملی را به دبیرخانه کارگروه اشتغال استان ارائه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری تاکید کرد: هیچگونه کم کاری از سوی هیچ یک از دستگاه های اجرایی و بانک های عامل سیستان و بلوچستان در امر اشتغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل معاون استاندار سیستان و بلوچستان به بانکهای خصوصی

ضرب الاجل معاون استاندار سیستان و بلوچستان به بانکهای خصوصی