مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 00:052023-07-08پزشكي

لزوم ساماندهی سگ های بلاصاحب در سطح شهرستان های لرستان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: سگ های بلاصاحب در سطح شهر خرم آباد و شهرستان های استان باید ساماندهی و جمع آوری شوند.

- ایسنا/لرستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: سگ های بلاصاحب در سطح شهر خرم آباد و شهرستان های استان باید ساماندهی و جمع آوری شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم کوشکی 17 تیرماه در کمیته تخصصی طبقه بندی مرگ ناشی از هاری انسانی که در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه ارائه آموزش ها باید به صورت جدی وارد عمل شویم.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت صداوسیما برای ارائه آموزش های بهداشتی، افزود: بهترین نوع آموزش، آموزش چهره به چهره است که باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص بیماری هاری تصریح کرد: بیماری هاری علاوه بر سگ ها می تواند از طریق حیواناتی مانند گربه و روباه که به این بیماری مبتلا هستند، منتقل شود.

کوشکی ادامه داد: این بیماری از طریق خراش کوچک هم قابل انتقال است، لذا در صورت مواجه شدن با حمله حیوانات بلافاصله باید به بیمارستان و یا نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت مراجعه کرد و واکسن دریافت کرد.

وی با تأکید بر جمع آوری سگ های بلاصاحب از سطح خیابان ها، بیان کرد: ساماندهی سگ های بلاصاحب باید با جدیت صورت بگیرد، دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ساماندهی سگ های بلاصاحب در سطح شهرستان های لرستان

لزوم ساماندهی سگ های بلاصاحب در سطح شهرستان های لرستان