مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-10اقتصادي

چرا به لبنیات یارانه داده نمی شود؟


رییس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اهمیت مصرف لبنیات در سلامتی جامعه گفت: چرا به روغن و شکر که برای سلامتی ضرر دارند یارانه داده می شود، ولی به لبنیات که برای سلامتی نیز مفید است یارانه ای پرداخت نمی شود؟ - رییس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اهمیت مصرف لبنیات در سلامتی جامعه گفت: چرا به روغن و شکر که برای سلامتی ضرر دارند یارانه داده می شود، ولی به لبنیات که برای سلامتی نیز مفید است یارانه ای پرداخت نمی شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود نجفی عرب در دومین همایش صنعت لبنیات با اشاره به اهمیت بخش خصوصی در اقتصاد گفت: اگر بخش خصوصی توانمند باشد آسیب ها کمتر خواهد شد و بخش خصوصی در جهت توسعه سرمایه گذاری نیز چابک تر است.

وی در ادامه با اشاره به سرانه مصرف لبنیات کشور گفت: دولت سال 1389 با قطع شیر یارانه ای و شیر مدارس آسیب جدی به حوزه سلامت وارد کرد.

رییس اتاق بازرگانی تهران اضافه کرد: ما به وزیر بهداشت هشدار می دهیم که قطع شیر قشر ضعیف جامعه چه آسیب هایی بهداشتی را به همراه دارد و دود آن به چشم وزارت بهداشت خواهد رفت.

به همین دلیل به انجمن صنایع لبنی پیشنهاد می کنیم که هشدارهای لازم را در این خصوص بدهند.

وی تصریح کرد: چرا به روغن و شکر که برای سلامتی ضرر دارند یارانه داده می شود ولی به لبنیات که برای سلامتی نیز مفید است یارانه ای پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا به لبنیات یارانه داده نمی شود؟

چرا به لبنیات یارانه داده نمی شود؟