مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-09اقتصادي

فاز نخست بوستان مشاهیر نهاوند افتتاح شد


امروز 18 تیرماه فاز نخست بوستان مشاهیر نهاوند با حضور مسئولان این شهرستان با هزینه اعتبار شش میلیارد تومان در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع به افتتاح و بهره برداری رسید.

- ایسنا/همدان امروز 18 تیرماه فاز نخست بوستان مشاهیر نهاوند با حضور مسئولان این شهرستان با هزینه اعتبار شش میلیارد تومان در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع به افتتاح و بهره برداری رسید.

  شهردار نهاوند 18 تیر در آیین افتتاح این بوستان گفت: بوستان مشاهیر نهاوند با هدف معرفی شخصیت های برجسته نهاوندی و حفظ داشته های حوزه فرهنگ و عرفان این شهرستان احداث شده است.

مجید یوسفی نوید بیان کرد: در قبرستان قدیمی شهر حدود 4000 قبر وجود داشت و تعدادی از بزرگان و مشاهیر این شهر در این قبرستان مدفون بودند که برای تبدیل شدن این مکان به بوستان مشاهیر حدود هشت ماه طول کشید که کارهای مقدماتی آن انجام شد و فاز نخست عملیات اجرایی این پروژه سه ماه به طول کشید.

وی اظهار کرد: بوستان مشاهیر با حفظ اسامی درگذشتگان در این قبرستان و تهیه لوح در دیواره ها، ساخت کتیبه هایی برای نصب زندگینامه و معرفی بزرگان در قسمت های مختلف بوستان انجام گرفته و فضای سبز، مبلمان شهری، نورپردازی، دیوارکشی، محوطه و کف سازی، بازسازی نمای مقبره این آرامستان قدیمی و تاریخی و … جانمایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست بوستان مشاهیر نهاوند افتتاح شد

فاز نخست بوستان مشاهیر نهاوند افتتاح شد