مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:152023-06-26اجتماعي

افزایش چند درجه ای دمای هوا طی روزهای آینده در اردبیل


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی به دلیل تقویت کم فشار در سطح زمین طی چند روز آینده دمای هوا چند درجه ای نسبت به روزهای قبل افزایش خواهد یافت.

- مجید کوهی در گفت وگو با، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی اردبیل با بیان اینکه از امروز تا آخر هفته جاری با شرایط جوی پایدار در سطح اردبیل حاکم خواهد بود، اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی به دلیل تقویت کم فشار در سطح زمین دمای هوا طی چند روز آینده چند درجه ای نسبت به روزهای قبل افزایش خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت در مناطق مرکزی، نوار شرقی استان و نواحی منتهی به استان گیلان در ساعات بعدازظهر و عصر وزش باد خزری گاهی با سرعت تند پدیده غالب خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به تداوم هوای نسبتاً خنک در ساعات شبانه و اوایل صبح در روز چهارشنبه، ادامه داد: در روز پنجشنبه مصادف با عید سعید قربان آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در بعدازظهر همراه با وزش باد در سطح استان پیش بینی می شود.

کوهی با بیان اینکه به هم استانی ها و مسافران توصیه می شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی موارد ایمنی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چند درجه ای دمای هوا طی روزهای آینده در اردبیل

افزایش چند درجه ای دمای هوا طی روزهای آینده در اردبیل