مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 08:352023-06-27اقتصادي

نخستین رویداد تانای صنعت در خراسان شمالی برگزار می شود


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: اولین رویداد توسعه و ارتقاء زیست بوم نوآوری استان ها ( تانای صنعت) به میزبانی شرکت لوله گستر اسفراین و با همکاری مجتمع صنعتی اسفراین دهم تیرماه همزمان با روز صنعت و معدن برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز حسین حاجی بگلو، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: اولین رویداد توسعه و ارتقاء زیست بوم نوآوری استان ها ( تانای صنعت) به میزبانی شرکت لوله گستر اسفراین و با همکاری مجتمع صنعتی اسفراین دهم تیرماه همزمان با روز صنعت و معدن برگزار می شود.

وی گفت: این رویداد به منظور بررسی نیاز های فناورانه مجتمع صنعتی و شرکت لوله گستر اسفراین و ارائه ایده های  نوآورانه و خلاقانه برای رفع این نیازها در استان برگزار می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: در این رویداد دو صنعت مجتمع صنعتی و لوله گستر اسفراین، مشکلات و نیازهای خود را اعلام و همزمان اشخاص حقیقی و حقوقی، فناوران و صاحبان ایده از جمله دانشجویان، اعضای هیات علمی، شرکت های دانش بنیان، صاحبان صنایع و کارگاه های تولیدی می توانند با مراجعه به سایت پارک علم و فناوری و سامانه نان، نیازمندی های مطرح شده را دریافت و برای حل مسائل مربوطه ایده های خود را ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد تانای صنعت در خراسان شمالی برگزار می شود

نخستین رویداد تانای صنعت در خراسان شمالی برگزار می شود