مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:552023-06-25حوادث

دلیل تلف شدن 120 رأس دام سبک سرخس در کمتر از 10 دقیقه چه بود؟


امروز صبح اخبار متفاوتی در فضای مجازی مبنی بر تلف شدن 120 رأس دام سبک در یکی از روستاهای شهرستان سرخس بلافاصله پس از رسیدن به آبشخورها منعکس شد، - ایسنا/خراسان رضوی امروز صبح اخبار متفاوتی در فضای مجازی مبنی بر تلف شدن 120 رأس دام سبک در یکی از روستاهای شهرستان سرخس بلافاصله پس از رسیدن به آبشخورها منعکس شد، موضوعی که برخی دلیل این اتفاق را عمدی و به دنبال عامل مسموم کردن دام ها بودند و عده ای این رویداد را غیر عمدی می دانستند.

در همین خصوص مدیر دامپزشکی سرخس در گفت و گو با ایسنا گفت: ساعت 9 صبح روز پنج شنبه یکم خردادماه از سوی دهیار روستای پس کمر و شبکه بهداشت شهرستان در خصوص تلف شدن تعدادی گوسفند با دامپزشکی سرخس تماس گرفتند.

محمد بهادری اظهار کرد: بر اساس آنچه اعلام شد 120 رأس گوسفند به محض رسیدن به آبشخور و نوشیدن آب، در یک فاصله زمانی 5 تا 10 دقیقه به همراه 2 رأس الاغ تلف شدند.

وی عنوان کرد: چون روستای پس کمر تا مرکز شهرستان فاصله ای حدود یک ساعت دارد، به همین دلیل بلافاصله تدابیر لازم اتخاذ و نیروها متشکل از سه نفر به محل اعزام شدیم.

مدیر دامپزشکی سرخس بیان کرد: چون احتمال وجود مواد مسمومیت زا در آب بود از دامداران منطقه خواسته شد سریعاً دام های سالم را از محل آبشخور و آب های موجود دور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل تلف شدن 120 رأس دام سبک سرخس در کمتر از 10 دقیقه چه بود؟

دلیل تلف شدن 120 رأس دام سبک سرخس در کمتر از 10 دقیقه چه بود؟