مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-19اقتصادي

آرزوی 40 ساله مردم قوچان به زودی محقق می شود


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: اجرای پروژه بزرگ خط انتقال آب سد تبارک به تصفیه خانه شهر قوچان آرزوی 40 ساله مردم این شهرستان را محقق می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: اجرای پروژه بزرگ خط انتقال آب سد تبارک به تصفیه خانه شهر قوچان آرزوی 40 ساله مردم این شهرستان را محقق می کند.

علیرضا طاهری در بازدید از مراحل پایانی خط انتقال آب سد تبارک به قوچان افزود: پروژه بزرگ خط انتقال آب سد تبارک به تصفیه خانه شهر قوچان در خراسان رضوی شهریور امسال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از این پروژه در دولت سیزدهم، مردم شهر قوچان از آب شرب با کیفیت و پایدار برخوردار می شوند، عنوان کرد: اجرای این پروژه آرزوی 40 ساله مردم قوچان را محقق می کند.

جواد زرخوان، مدیر طرح آب رسانی به قوچان، در ادامه با بیان اینکه خط انتقال آب سد تبارک به قوچان 43 کیلومتر طول دارد، قطر لوله این پروژه را 500 میلیمتر اعلام کرد و افزود: اجرای این پروژه تقریبا به پایان رسیده و از کل خط انتقال حدود 200 متر باقی مانده که حفاری آن انجام و لوله های مورد نیاز هم تأمین شده است.

وی تصریح کرد: با تأمین اعتبار مورد نیاز، پروژه بزرگ خط انتقال آب سد تبارک به قوچان شهریور و در هفته دولت امسال به بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی 40 ساله مردم قوچان به زودی محقق می شود

آرزوی 40 ساله مردم قوچان به زودی محقق می شود