مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-16سياسي

احتمال ریزش بنای تاریخی امامزاده تاریخی سلیمان (ع) وجود دارد


اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز در بیانیه ای اعلام کرد که احتمال ریزش بنای تاریخی امامزاده تاریخی سلیمان (ع) و خطرات جانی ناشی از آن بالا است.

- کرج- اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز در بیانیه ای اعلام کرد که احتمال ریزش بنای تاریخی امامزاده تاریخی سلیمان (ع) و خطرات جانی ناشی از آن بالا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز در اطلاعیه ای در مورد جدیدترین وضعیت آسیب بنای گنبدخانه امامزاده سلیمان (ع) اعلام کرد: وضعیت پایداری بنا بر اساس گزارشات شورای فنی اداره کل بسیار وخیم گزارش شده و احتمال برچیدن بنای گنبدخانه در صورت درخواست اداره کل اوقاف البرز و تأیید وزارت متبوع برای جلوگیری از هرگونه آسیب جانی احتمالی وجود دارد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: اداره کل میراث فرهنگی استان البرز وظیفه دارد برای تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی دقیقی در این مورد داشته باشد، به همین منظور روز جمعه بازدید اضطراری تیم کارشناسان فنی وزارت میراث فرهنگی از وضعیت بنای امامزاده سلیمان صورت گرفت و به این ترتیب در صورت درخواست اداره کل اوقاف استان به عنوان متولی امامزاده و تأیید شورای فنی وزارت میراث و جمع بندی نهایی مبنی بر برچیدن بنا، برای جلوگیری از آسیب های احتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ریزش بنای تاریخی امامزاده تاریخی سلیمان (ع) وجود دارد

احتمال ریزش بنای تاریخی امامزاده تاریخی سلیمان (ع) وجود دارد