مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-29اقتصادي

قطری ها در بندر دیر بوشهر اسکله می سازند


فرماندار شهرستان دیر استان بوشهر گفت: برای رفت و آمد کشتی های بزرگ تجاری، سرمایه گذاران قطری در این شهرستان یک اسکله کانتینری می سازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، یونس باربرز شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به این که بندر دیر نزدیکنرین بندر تجاری ایران به کشور قطر است، سطح مبادلات تجاری این بندر با قطر در حال افزایش است.

وی افزود: دولت سیزدهم با درک موفقیت تجاری بندر دیر به عنوان نزدیک ترین مسیر ارتباطی دریایی با قطر، به تجهیز زیرساخت های این بندر اقدام کرده که سرعت و کیفیت تجارت را از این بندر تسهیل کرده است.

فرماندار دیر تصریح کرد: با بازدید هیات سرمایه گذاری قطری از زیرساخت های این بندر، به زودی با همکاری ایران، ساخت یک اسکله کانتینری به طول یک هزار و 400 متر با عمق 12 متر برای رفت وآمد کشتی های بزرگ تجاری در کنار اسکله موجود انجام می شود.

باربرز ادامه داد: این اتفاق بزرگی برای بندر دیر است که با همکاری سرمایه گذاران قطری ساخت یک اسکله مدرن با صرف میلیاردها دلار انجام می شود.

باربرز گفت: با ساخت این اسکله بزرگ، بندر دیر به نمایندگی از ایران به عنوان دروازه دادوستد بازرگانی میان کشورهای اورآسیا و کشورهای حاشیه خلیج فارس قرار می گیرد که در ابعاد داخلی سبب افزایش ایجاد اشتغال، کارآفرینی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطری ها در بندر دیر بوشهر اسکله می سازند

قطری ها در بندر دیر بوشهر اسکله می سازند