مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 07:302023-07-19دانش

تاثیر شرایط اقتصادی بر طرح های پژوهشی دانشگاه


معاون پژوهشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی گفت: شرایط اقتصادی بر تعداد طرح های پژوهشی که به دانشگاه سپرده می شود بسیار تاثیر منفی گذاشته است.

- معاون پژوهشی دانشکده روانشناسی دانشگاه فردوسی مطرح کرد تاثیر شرایط اقتصادی بر طرح های پژوهشی دانشگاه ایسنا/خراسان رضوی معاون پژوهشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی گفت: شرایط اقتصادی بر تعداد طرح های پژوهشی که به دانشگاه سپرده می شود بسیار تاثیر منفی گذاشته است.

محسن نوکاریزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به شاخص ترین طرح های پژوهشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد، اظهار کرد: این دانشکده شامل سه رشته اصلی روانشناسی، علوم تربیتی و علم اطلاعات و دانش شناسی است و در این سه حوزه طرح های پژوهشی گوناگونی برای سازمان های مختلف از جمله جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش اجرا شده است.

وی افزود: همچنین ما در حوزه های روانشناسی، مشکلات نوجوانان و توانمندسازی کودکان فقیر طرح هایی را برای استانداری انجام داده ایم.

عمده طرح های ما در خصوص مسائل روان شناختی برای جامعه و سازمان ها و همچنین استانداردهای آموزشی سازمان هایی مانند استانداری، آب و نیروگاه ها مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر شرایط اقتصادی بر طرح های پژوهشی دانشگاه

تاثیر شرایط اقتصادی بر طرح های پژوهشی دانشگاه