مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-20اقتصادي

وام های ازدواج طی یک هفته پرداخت می شوند


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان با بیان اینکه امسال 669 میلیارد تومان وام ازدواج پرداخت شد گفت: از این پس وام های ازدواج به روز و عموما طی یک هفته پرداخت می شود.

- حسن پیمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص گلایه برخی از زوجین جوان نسبت به تاخیر در پرداخت وام ازدواج اظهار کرد: از بهمن ماه سال گذشته به خاطر ناترازی بانک ها پرداختی وام ازدواج صورت نمی گرفت اما خوشبختانه خردادماه امسال روند خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه 80 درصد وام های پرداختی امسال متعلق به خردادماه است گفت: امسال تا هفته گذشته مبلغ پرداختی بانک ها در خصوص وام ازدواج 669 میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان با بیان اینکه سال گذشته تقریبا به 81 درصد متقاضیان وام ازدواج پرداخت شد خاطرنشان کرد: وقتی بانک مرکزی از اردیبهشت ماه به بعد مجوز پرداخت وام ازدواج را از سوی بانک ها داد، روند پرداخت سرعت گرفت و خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی حاکم است.

وی با بیان اینکه از این پس پرداخت وام های ازدواج به روز خواهد شد خاطرنشان کرد: این وام ها عموما طی یک هفته پرداخت می شود و البته برخی متقاضیان نقص مدرک دارند که باید تکمیل کنند تا این روند طی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام های ازدواج طی یک هفته پرداخت می شوند

وام های ازدواج طی یک هفته پرداخت می شوند