مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 00:202023-07-16اقتصادي

برق پایدار در خارگ تامین شود/ استفاده از ظرفیت همه نیروگاه ها


تامین برق پایدار در فصل تابستان یک مطالبه مهم در جزیره خارگ است که باید ضمن تامین برق توسط نیروگاه ها، مردم نیز مصرف بهینه را مد نظر قرار دهند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها، حامد عربزاده: جزیره خارگ دارای موقعیت خاصی در خلیج فارس است و تأمین امکانات و زیرساخت ها برای این جزیره نیز تابع شرایط خاصی است.

تأمین برق پایدار همواره یکی از مطالبات اصلی مردم در جزیره خارگ بوده که در این راستا اقدامات اساسی طی سال های اخیر صورت گرفته تا زمینه تأمین این نیاز مهم فراهم شود.

قطعی برق در فصل تابستان برای مردم در استان بوشهر و مناطق جنوبی کشور قابل تحمل نیست و انتظار می رود که هم مسئولان زمینه تأمین برق را فراهم کنند و هم مردم مصرف خود را مدیریت کنند.

تأمین برق پایدار بخشدار ویژه خارگ در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در بازدید از نیروگاه های برق جزیره خارگ آخرین وضعیت این نیروگاه ها مورد بررسی قرار گرفت.

محمدرضا دشتی زاده با اشاره به اهمیت پایداری برق در فصل تابستان گفت: با همگرایی و هم افزایی متولیان نیروگاه های تولید برق، دستگاه های اجرایی بخش و مصرف بهینه برق شاهد تأمین برق پایدار خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به گرمای شدید بی سابقه در تابستان امسال برای پیش بینی برق پشتیبان در شرایط اضطرار نیاز به ظرفیت سازی و هماهنگی های بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق پایدار در خارگ تامین شود/ استفاده از ظرفیت همه نیروگاه ها

برق پایدار در خارگ تامین شود/ استفاده از ظرفیت همه نیروگاه ها