مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-08فرهنگي

حاشیه سازان چه از جان «تئاتر» می خواهند؟/هزینه تراشی دوستان منافق


مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به برخی حاشیه سازی های ناروا نسبت به تئاتر در فضای مجازی انتقاد و این روند را باعث خانه نشینی هنرمندان نجیب تئاتر دانست.

- کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برخی حواشی و فضاسازی های منفی برای تئاتر در فضای مجازی و زیر سؤال بردن فعالیت هنرمندان و همچنین اداره کل هنرهای نمایشی، به خبرنگار مهر گفت: متأسفانه مدتی است بی اخلاقی هایی نمی دانم توسط چه اشخاصی، انجام می شود که امیدوارم از اهالی تئاتر نباشند.

این اشخاص تصاویری از آثاری که در گذشته اجرا شده به صورت تقطیع شده منتشر کرده و مدعی شده اند این آثار در حال اجرا هستند و مجوز گرفته اند و با این کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل هنرهای نمایشی و شورای نظارت و ارزشیابی را زیر سؤال می برند.

وی با بیان اینکه نمی دانم این اشخاص با چه هدفی و به دنبال چه هستند، تصریح کرد: هنرمند نجیب تئاتر با شرایط سختی فرایند تولید تئاتر را طی می کند تا مخاطبان با بهترین زبان هنر زندگی خود را شکل دهند و از انرژی های منفی روزانه رها کنند اما عده ای بدخواه شرایطی را رقم زده اند که مدام شرایط برای هنرمندان سخت تر شود و اجازه نمی دهند مدیریت تئاتر کارهای اساسی را برای هنر تئاتر پیگیر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه سازان چه از جان «تئاتر» می خواهند؟/هزینه تراشی دوستان منافق

حاشیه سازان چه از جان «تئاتر» می خواهند؟/هزینه تراشی دوستان منافق