مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-02حوادث

برخورد با قمه کشی در اورژانس بیمارستان شهید بهشتی بابل


فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره ماجرای ورود دو نفر از اراذل و اوباش به بیمارستان شهید بهشتی بابل گفت: اخلالگران نظم و امنیت با هوشیاری پلیس در حین زورگیری و عربده کشی در بیمارستان شهید بهشتی بابل دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، اخلالگران نظم و امنیت با هوشیاری پلیس در حین زورگیری و عربده کشی در بیمارستان شهید بهشتی بابل دستگیر شدند.

محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل در تشریح جزییات این خبر گفت: با اعلام درگیری به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه 2 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار با سلاح سرد در بیمارستان شهید بهشتی قدرت نمایی می کنند.

وی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان بلافاصله در مکان یاد شده حاضر و مشاهده کردند، اخلاگران نظم و امنیت با در دست داشتن سلاح سرد  داخل اورژانس بیمارستان شهید بهشتی اقدام به سرو صدا و عربده کشی و قدرت نمایی می کنند و به اخطاهای مأوران هیچ گونه توجهی نداشته و به طرف پرسنل بیمارستان نیز حمله ور شدند.

   فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: مأموران پس از صدور اخطار وقتی با بی توجه و حمله مجدد ضارب که در دست قمه داشته مواجهه شدند با رعایت قوانین به کارگیری سلاح از ناحیه پا وی را زمین گیر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با قمه کشی در اورژانس بیمارستان شهید بهشتی بابل

برخورد با قمه کشی در اورژانس بیمارستان شهید بهشتی بابل