مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-11سياسي

30 تیرماه آخرین فرصت ثبت نام در مسابقه قرآنی «مدهامتان»


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مسابقه های قرآنی زیربنای کشف استعدادهای حوزه قرآنی است و حضور نوجوانان و جوانان در این مسابقات یک رقابت معنوی را فراهم می کند.

- ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مسابقه های قرآنی زیربنای کشف استعدادهای حوزه قرآنی است و حضور نوجوانان و جوانان در این مسابقات یک رقابت معنوی را فراهم می کند.

مصطفی آمون 20 تیر در جمع خبرنگاران گفت: مسابقه های قرآنی زیربنای کشف استعدادهای حوزه قرآنی است و حضور نوجوانان و جوانان در این مسابقات یک رقابت معنوی را فراهم می کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: مهلت ثبت نام در مسابقه قرآنی مدهامتان تا 30 تیرماه تمدید شده و جامعه قرآنی و اعضای کانون های مساجد استان فرصت دارند تا این رقابت معنوی حضور فعال داشته باشند.

وی تصریح کرد: مسابقه قرآنی مدهامتان یکی از رویدادهای بزرگ قرآنی هست که در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود و فرصت مغتنمی برای رقابت معنوی در بین اعضای و فعالان کانون های مساجد است.

آمون بیان کرد: این رویداد قرآنی در سه رده سنی زیر هفت سال (کودکان)، هفت تا 16 سال (نوجوانان) و 17 تا 30 سال (جوانان) برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 تیرماه آخرین فرصت ثبت نام در مسابقه قرآنی «مدهامتان»

30 تیرماه آخرین فرصت ثبت نام در مسابقه قرآنی «مدهامتان»