مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-16سياسي

قالیباف: درباره تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی مماشات نمی کنیم


تمامیت ارضی ایران با خون صدها هزار تن از پاک ترین و شجاع ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه 25 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی مطالب بیانیه مشترک کشورهای حاشیه خلیج فارس و روسیه در خصوص جزایر سه گانه ایرانی را قویاً رد می کند و به همسایگان ایران از جمله روسیه اعلام می کنیم که حفظ ثبات و توسعه اقتصادی منطقه تنها بر مبنای رعایت اصول حسن همسایگی از جمله احترام به تمامیت ارضی کشورمان میسر است.

ایران تنها ضامن ثبات در خلیج فارس است وی بیان کرد: تمامیت ارضی ایران با خون صدها هزار تن از پاک ترین و شجاع ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی کنیم.

به علاوه روسیه که خود قربانی توسعه طلبی های ژئوپلتیکی غرب و ناتو و در حال نبرد علیه آن است، نباید به برنامه ژئوپلتیکی غرب برای بی ثبات سازی خلیج فارس کمک کند؛ آن هم در حالی که ایران تنها ضامن ثبات در خلیج فارس و خنثی کننده برنامه های خطرناک غرب در این منطقه حساس است.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مبنای عمل جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی تعامل با همه دولت های مشروع بر اساس منافع ملی و با رعایت سه اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: درباره تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی مماشات نمی کنیم

قالیباف: درباره تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی مماشات نمی کنیم