مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-05سياسي

تمرین تخصصی پاسگاه فرماندهی در منطقه پدافند هوایی مرکزی برگزار شد


تمرین تخصصی پاسگاه فرماندهی با به کارگیری سامانه های موشکی و راداری در حوزه استحفاظی منطقه پدافند هوایی مرکزی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر علی حدادی سامانی فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی ارتش، اظهار داشت: تمرین تخصصی پاسگاه فرماندهی، در حوزه استحفاظی منطقه پدافند هوایی مرکزی (شهید نصر اصفهانی) به وسعت 204 هزار کیلومتر مربع و با هدف کسب مهارت های رزمی برای پیروزی و انجام موفقیت آمیز مأموریت های محوله برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم سامانی افزود: در این تمرین تخصصی تمامی سامانه های موشکی، راداری، بصری، اپتیکی و سامانه فرماندهی و کنترل به کار گرفته شد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی ارتش نتایج برگزاری این تمرین تخصصی را مطلوب ارزیابی و عنوان کرد: اصلی ترین هدف برگزاری این رزمایش کسب مهارت های رزمی برای پیروزی و انجام موفقیت آمیز مأموریت های محوله در مقابله با تهدیدات و چالش های احتمالی است.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف برگزاری این تمرین تخصصی می توان به افزایش قدرت تصمیم گیری و تصمیم سازی فرماندهان در برخورد با وضعیت های گوناگون و سناریوهای احتمالی اشاره کرد.

امیر سامانی افزایش مهارت و توانایی فرماندهان و ارکان ستاد منطقه پدافند هوایی مرکزی در طرح ریزی و هدایت عملیاتی پدافند هوایی را از دیگر اهداف برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین تخصصی پاسگاه فرماندهی در منطقه پدافند هوایی مرکزی برگزار شد

تمرین تخصصی پاسگاه فرماندهی در منطقه پدافند هوایی مرکزی برگزار شد