مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-14بين الملل

بایدن: پوتین حمله هسته ای نخواهد کرد؛ از خاک ناتو حفاظت می کنیم


رییس جمهوری آمریکا در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به آشفتگی ناشی از شورش ناموفق واگنر در روسیه، کرملین رویکرد شدیدتری اتخاذ خواهد کرد، گفت که فکر نمی کند مسکو به استفاده از سلاح هسته ای روی بیاورد.

- رییس جمهوری آمریکا در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به آشفتگی ناشی از شورش ناموفق واگنر در روسیه، کرملین رویکرد شدیدتری اتخاذ خواهد کرد، گفت که فکر نمی کند مسکو به استفاده از سلاح هسته ای روی بیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وبسایت روزنامه گاردین، جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در نشست خبری مشترک با سائولی نینیسته، همتای فنلاندی خود گفت: چشم اندازی جدی مبنی بر استفاده ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه از سلاح هسته ای وجود ندارد.

بایدن این اظهارات را در پاسخ به این پرسش مطرح کرد که چقدر احتمال می دهد با شورش ناموفق واگنر در روسیه، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری این کشور قصد داشته باشد وخامت اوضاع را شدیدتر کند.

او همچنین در پاسخ به این سؤال که فنلاند چطور می تواند مطمئن باشد که آمریکا در دهه های آتی عضو قابل اعتمادی در ناتو خواهد بود، گفت: هیچ شکی نیست که مردم آمریکا بسیار مشتاق حضور در ناتو هستند.

در مورد اعضای مجلس نمایندگان و مجلس سنا هم چنین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: پوتین حمله هسته ای نخواهد کرد؛ از خاک ناتو حفاظت می کنیم

بایدن: پوتین حمله هسته ای نخواهد کرد؛ از خاک ناتو حفاظت می کنیم